Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Mi de Keiser - 24 april 2015 00:57

Hej!I onsdags denna vecka träffades jag och Teodor upp för att kolla igenom gymnasiearbetet ännu en gång innan vi bestämmer oss för att skicka in slutversionen. Vi fixade bland annat fotnoter och källhänvisningar. Idag är sista lektionen som vi kan a...

Av Mi de Keiser - 30 mars 2015 12:37

Hej! Nu har vi haft vår opponering. Jag och Teodor fick vara i samma grupp som Maria, Emma LA, Rojin och Wasim. Vi fick väldigt bra kritik, som vi ville ha, då vi skulle få möjligheten att förbättra/förändra så mycket som möjligt. Det främsta "proble...

Av Mi de Keiser - 28 februari 2015 22:10

Hej! Jag och Teodor fortsätter med arbetet. Vi har kommit hyfsat långt och ligger på 13 sidor. Det har varit lite svårigheter med att hitta tid att skriva på vårat arbete då vi båda jobbar. Jag jobbar inte bara på helger längre utan numera även på va...

Av Mi de Keiser - 26 februari 2015 16:30

Hej.Idag har jag och Teodor träffats för att skriva ännu mer på arbetet. Vi vill utveckla, nyansera och förbättra så gott det går. Eftersom det är några dagar kvar innan arbetet ska vara klart så vill vi passa på att skriva ännu mer. Vi har svarat på...

Av Mi de Keiser - 17 februari 2015 23:06

Hej!Nu har jag och Teodor besökt grundskolorna Nybyggeskolan på hammarby och Fryxellska på stan. Vi har även hunnit besöka widenska gymnasium för att se om det finns några skillnader mellan grunskola och gymnasium.Intervjuerna gick väldigt bra och gi...

Skapa flashcards