Alla inlägg under augusti 2013

Av Mi de Keiser - 28 augusti 2013 20:55

Hejsan! 
Mitt namn är Mi de Keiser och jag studerar 2.a året på gymnasiet.
Jag går inriktningen samhälle-juridk och hittills går det väldigt bra och smidigt. 
På fritiden spenderar jag en stor del av min tid i huvudstaden med vänner, jobbar på ett ålderdomshem där jag för det mestadels spelar gitarr/piano och sjunger för dem (det tycker dom är jätte roligt) och helt enkelt förgyller deras dagar till något meningsfullt. Jag har kommit till att älska mitt jobb och det finns vissa dagar då jag inte ens vill gå hem. 

Nu har jag startat en blogg som ska handla om ämnet "juridik", som även samtliga i min klass har gjort. 
Enligt mig själv så tycker jag att det ska bli spännande att pröva den här jobbtekniken! Ingenting jag prövat eller fått chansen till att pröva på, tidigare. 
Mina förväntningar på kursen är att det ska vara intressanta och roliga saker vi får blogga om, det är ju inte roligt att blogga om något man inte tycker är intressant. Men jag tror och hoppas att det kommer att gå bra! 

// MDK 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards