Alla inlägg under december 2014

Av Mi de Keiser - 2 december 2014 19:22

Hejsan! 

Som nämnts tidigare i mina inlägg så har vi börjat och även avslutat ett mini gymnasiearbete. Teodor och jag sammarbetade under denna uppgift, trots att jag skall jobba ensam under det riktiga gymnasiearbetet. 
Det var roligt och intressant att jobba med både prostitution och mini arbetet. Det var bra att vi fick pröva på att skriva ett arbete från start till slut, med alla regler som skall vara med. Så man inte är helt oförberedd när man väl ska börja med det riktiga. Vi har gjort ett liknande arbete i 2an i samhäll, så vi i klassen hade väl redan lite försprång. Det är alltid bra med övning! Kan aldrig bli för mycket. Som sagt så jobbade jag med Teodor, vilket var ett mindre bra sammarbete. Fick dra det tunga lastet, som enligt mig inte påverkade själva arbetet något. Men skulle vara skönt och uppskattande om man fick mer hjälp på traven av sin partner. Huvudsaken enligt mig är att arbetet blev klart i tid och med god kvalite. Nu fokuserar jag på att göra det riktiga gymnasiearbetet så gott som möjligt! 

Ovido - Quiz & Flashcards